Access створення таблиць



1.                   
База даних “Бібліотека” повинна містити дані про абонентів бібліотеки, каталоги книг бібліотеки, список ключових слів у книгах бібліотеки, відомість про видачу книг абонентам.
2.                     Створіть цю базу даних за допомогою СУБД Microsoft Access наступним чином:
Пуск Þ Программы Þ MS Access Þ Новая база данных Þ у вікні Файл нової бази даних відкрийте папку D:/Student/Факультет/Номер групи та введіть ім’я файла Biblioteka_Ваше прізвище ÞСтворити.
3. Створення бази даних завжди починається з розробки структури її таблиць. У вікні бази даних виділить об’єкт Таблиці та двічі клацніть мишкою по напису Створення таблиці у режимі конструктора для того, щоб створити таблицю у режимі конструктора (створити структуру таблиці).
4. Створіть структуру таблиці Абоненти, вказавши ім’я поля та тип даних для нього (див. рис.1), а також не забудьте вказати розмір поля для текстових полів та формат поля для дати/час у вікні (див. рис.1, таблицю 1).
Рис. 1. Структура таблиці Абоненти.

Таблиця 1. Властивості полів таблиці Абоненти, які необхідно вказати.
Ім’я поля
Властивість
Номер_абонента
Размер поля: длинное целое
Прізвище
Размер поля: 15
Ім_я
Размер поля: 15
По-батькові
Размер поля: 15
Телефон
Размер поля: 7
Домашня_адреса
Размер поля: 30
Дата_народження
Формат поля: краткий формат дати
Увага! Властивість розмір поля має велике значення для розміру бази даних.
5. Після створення структури необхідно вказати ключове поле, тобто поле за яким будуть сортуватися дані, причому у ключовому полі дані не можуть повторюватися. У даному випадку сортуватися дані повинні за порядком їх введення у таблицю, ключовим полем повинно бути поле Номер_абонента для цього: виділить поле Номер_абонента та натисніть кнопку  на панелі інструментів або клацніть по полю Номер_абонента правою кнопкою миші та у контекстному меню лівою кнопкою виберіть: Ключове поле. З’явиться ключ зліва від імені поля.
6.Таким чином, ви заповнили поля таблиці Абоненти в режимі конструктора. Збережіть таблицю, натиснувши на  та надайте їй ім’я Абоненти.
7.Аналогічно створіть таблицю Каталог. Ім’я поля, тип даних вкажіть, як на рис.2. Вкажіть властивості полів таблиці Каталог, як вказано у Таблиці 2.

Рис. 2. Структура таблиці Каталог.

Таблиця 2. Властивості полів таблиці Каталог.


Ім’я поля
Властивість
Номер_книги
Размер поля: длинное целое
ISBN
Размер поля: 15
ББК
Размер поля: 20
УДК
Размер поля: 15
Назва_книги
Размер поля: 40
Автор
Размер поля: 80
Рік_видання
Размер поля: целое
Видавництво
Размер поля: 20
8.Збережіть таблицю під ім’ям Каталог.
9. Створіть аналогічно таблиці Ключові слова та Видача книг так, як вказано на рис. 3, рис.4 та властивості встановіть, як у таблицях 3 та таблиці 4.

Рис.3. Структура таблиці Ключові слова.

Таблиця 3. Властивості полів таблиці Ключові слова.
Ім’я поля
Властивість
№з/п
Размер поля: длинное целое
Номер_книги
Размер поля: целое
Ключове_слово
Размер поля: 40
Номер_сторінки
Размер поля: целое
Пояснення

Рис.4. Структура таблиці Видача книг.

Таблиця 4. Властивості полів таблиці Видача книг.
Ім’я поля
Властивість
Номер_абонента
Размер поля: целое
Номер_книги
Размер поля: целое
Дата_видачі
Размер поля: краткий формат дати
Срок_повернення
Размер поля: краткий формат дати
Відмітка_про_повернення
Формат поля: вкл/выкл
10.Тепер у вікні Biblioteka_Ваше прізвище: база даних при виборі об’єкту Таблиці, ви побачите створені вами таблиці Абоненти, Каталог, Ключові слова та Видача.
Зв’язки між таблицями бази даних
Основні переваги систем управління базами даних реалізуються при роботі не з окремими таблицями, а з групами взаємопов’язаних таблиць. Бази даних, які мають зв’язані таблиці, називають реляційними базами даних. Для створення зв’язків між таблицями СУБД Access має спеціальне діалогове вікно, яке називається Схема данных.
Виділяють декілька типів зв’язків між таблицями у схемі:
·            „один к одному” (1:1) – одному значенню поля в одній таблиці відповідає тільки одне значення поля в іншій.
·            „один ко многим” (1:¥) – одному значенню поля в одній таблиці відповідає декільком (одній чи більше) значень в іншій.
Хід роботи:
1. Ви заповнили поля чотирьох таблиць тепер необхідно встановити зв’язок між цими таблицями: а саме, між полями Номер_абонента таблиці Абоненти і Номер_абонента таблиці Видача, Номер_книги таблиці Каталог та Номер_книги таблиці Видача книг, Номер_книги таблиці Каталог та Номер_книги таблиці Ключові слова.
Для цього:
1) відкрийте вікно Схема данных за допомогою команди Сервис - Схема данных або натисніть кнопку .
2) якщо раніш ніяких зв’язків не було, то при відкритті вікна Схема данных одночасно відкриється вікно Добавление таблицы (рис.5), а якщо зв’язки вже були задані, то для введення у схему даних нової таблиці треба клацнути правою кнопкою миші на схемі даних та у контекстному меню вибрати пункт Добавить таблицу.

Рис. 5. Вікно Додавання таблиці.
3) у вікні Добавление таблицы лівою кнопкою миші виберіть спочатку таблицю Абоненти та натисніть кнопку Добавить, аналогічним чином додайте таблиці Видача книг, Каталог, Ключові слова. Після цього натисніть кнопку Закрыть;
4) потім лівою кнопкою миші перетягніть із таблиці Абоненти поле Номер_абонента на поле Номер_абонента таблиці Видача книг. З’явиться вікно, де буде встановлено зв’язок: один-ко-многим:

Рис. 7. Вікно Схема данных із зображенням зв’язку між таблицями.
5) аналогічним чином створіть зв’язки Номер_книги таблиці Каталог та Номер_книги таблиці Видача, Номер_книги таблиці Каталог та Номер_книги таблиці Ключові слова (для цього ще раз додайте таблицю Каталог);
6) збережіть зміни, натиснувши на кнопку із зображенням дискети та закрийте вікно Схема данных.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Практическая работа №3 Inkscape

Векторная графика